Helgen i ord.

I helgen var vi alltså hem för att hinna med diverse saker. Första stoppet blev syster Elin med familj eftersom dom skulle bort under helgen och sen på tisdag åker dom till Bulgarien i en vecka, dom jäklarna. ;P Vi åt lite tårta och annat fika där eftersom min systerdotter hade fyllt år på torsdagen. Gott var det med tårta. :) När dom hade lämnat huset var det bara för att göra sig iordning inför en kväll/natt i Gävle på Cityfesten.

Planerna var väl som så att jag skulle festa med Janet men så blev det inte, träffade henne inte alls faktiskt.. :( Ist fick jag träffa Joel och några av hans kompisar, satt där hemma och drack lite, fast någon riktig fest blev det inte eftersom det skulle dom ha på lördagen. Men det var trevligt ändå! :) Senare på kvällen/natten möttes jag och Claes upp, han hade varit hos sin syster, och gick vidare in mot stan för att kika lite. Väl där inne i folkmassorna träffade jag min älskade hallonlarv, Dennis, Diana och underbara Sanna! Jag och Claes åkte hem till det lånade huset i Valbo strax före ett tror jag det var, vilket var rätt skönt. :)

På lördag morgon begav jag img in till Gävle igen för att möta upp syster Malin med familj, Claes åkte in senare för han var så trött. :P Vi gick runt och tittade och hade väldigt tur med vädret. :) När dom skulle åka hem strax efter två började det regna lite grann. Jag och Claes gick hem till hans mamma för att fika lite och då regnade det ännu mer. När vi sen gick till bussen för att åka hem var det uppehåll, tills vi satte oss på bussen. :P När vi hoppade av bussen regnade det som tusan och det åskade och blixtrade, me no like.. :S Tur att vi hade fått ett varsit paraply av hans mamma. :)

Väl "hemma" i Valbo var det bara att packa ihop alla saker för att bege oss hem till Torsåker till mamma och pappa där vi spenderade lördag kväll och mestadels av söndagen.

En trevlig helg fast att den inte riktigt blev som den skulle.

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Wohooo kramkalas! :P

2008-08-11 @ 16:15:17
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0