En bra dag för shopping!

Måndag idag. Den 25e. Det betyder lön. :D Idag har varit en riktigt bra dag! Jag och Claes har umgåtts hela dagen och gjort saker tillsammans! Började att åka och storhandla på Willys strax efter åtta, vi tänkte att det var lugnast så. :) Efter det åkte vi hem för att äta frukost och begav oss rätt så snabbt därefter till fiskeaffären där han shoppade lite. Det tog ju sin lilla stund där så när han var färdig var det dags för lunch. MAX blev det, helt gudomligt gott med smält cheddarost. ;) Varför åka hem efter det var vår tanke så vi åkte till ÖB för att kika lite, hittade en kaffeburk och ett durkslag som fick följa med hem. Lidl ligger ju inte så långt ifrån ÖB så vi åkte dit också! Dom brukar ju ha vissa saker som är användbara, som en fotoram för tre bilder. Nu ska vi bara hitta tre bilder som vi vill ha och kan samsas om. ;P På vägen hem från Lidl stannade vi till på stan också, låg ju ändå på hemvägen så att säga. ;) Claes gick raka vägen till en till fiskeaffär där han hittade lite till, även jag shoppade fyra drag, det ni! :P

Nu kommer vi till det bästa, jag var in på Lindex och hittade ett par mörka jeans. Dom liknar dom jag har men som sagt mörka, kunde inte bli bättre för dom är hur sköna som helst! Bredvid Lindex ligger ju Stadium och Claes skulle ha en ny ryggsäck, sagt och gjort. Han hittade faktiskt en som han gillade och som var funktionell enligt hans önskemål. Jag tänkte köpa skor på Skohuset, ni vet ta tre betala för två, men då kom vi på att jag kanske skulle slå på stort och köpa ett par riktiga skor ist. Det sved i hjärtat men jag hittade ett par skor faktiskt, Adidas - dom klassiska svarta med vita streck på. :) Men jag är supernöjd iaf!

Här kommer bilder på mina inköp:

 

Om en stund ska vi äta köttfärsmackor i ugn. Mums!

Kommentarer
Postat av: Mela

Åååh.... Byxorna va juh as fina.. :)



2008-08-25 @ 18:43:42
URL: http://skjutenskata.blogg.se/
Postat av: Lindalarven

shopping rules! snygga brallor :)

2008-08-25 @ 22:29:53
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se
Postat av: Anna

hehe en himla massa shopping:p allt bra med dig?

2008-08-27 @ 23:15:42
URL: http://lantisflicka.blogg.se/
Postat av: Josefine

köttfärsmackor i ung? :O

2008-09-04 @ 15:58:59
URL: http://dilen.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv; men jag skrev fel, UGN då!

hur gör du dom?

2008-09-04 @ 16:17:23
URL: http://dilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0