Fotokurs.

Jag letade runt lite på nätet för ett tag sen efter fotokurser. Jag hittade en här i Eskilstuna på Studiefrämjandet som verkade vara intressant. Imorgon ska jag nog försöka ta mig ner till stan och kolla upp mer om den kursen. Jag vill komma igång med fotandet, lära mig lite mer.

Lär dig hantera din digitalkamera
Maximillian Norberg
Ons. 18.30-21.00 5 ggr. 500:-
Du lär dig använda din digitala kamera på ett kreativt sätt. Vi går igenom bildkomposition, färglära, vitbalansering, skärpedjup och annat som gör att du kan ta bättre porträtt och miljöbilder.



Låter väl inte helt fel va? :)

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Ja precis.



Det där låter kanon. Borde jag också gå. Hade fotoutbildning på gymnasiet men det funkade inte alls.

2008-08-12 @ 00:11:33
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0