Snörvel.

Borta bra men hemma bäst! Oavsett var man har sitt hem. Vi kom hem från Torsåker igår och vi har haft det jättebra! Men det var otroligt skönt att få komma hem till sitt eget. Sin egen säng, sitt eget täcka och sina egna kuddar, t.ex. ^^ Det enda negativa med Torsåkers-vistelsen är förkylningen jag drog på mig.. Oväntat? Nej, kan jag inte påstå. Men men, hoppas att den inte blir värre bara men det verkar inte som så. *Peppar peppar ta på trä*

Nej, nu måste jag göra iordning mat och sen mig själv, jag börjar jobba klockan 12 och slutar 18.30 (än så länge).

Kommentarer
Postat av: Stefan W

Hej :) Du är en av dom som svarade rätt och är därmed med och tävlar på min blogg. Skriv om du fortfarande är med.

2008-12-30 @ 14:45:47
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0