Vinna?

Ibland har man huvudet på skaft! Jag var med i en tävling hos Stefan och jag var en av dom tio som svarade rätt på gåtan han ställde. :) Det man kan vinna är en helt ny design efter sina egna önskemål, gissa om jag vill vinna det?! Som jag skrev i min önskelista så önskar jag mig en ny bloggdesign!

Jag tog bort min gamla design igår, som ni antagligen kan se, för att det kändes inte som jag nå mer. Jag fick då en enklare design av M i m m i s | D e s i g n som gav bort dom som ett alternativ till blogg.se's standardmallar.

*Håller alla tummar jag har* ;)


Kommentarer
Postat av: Mela

Ååå..Va fint de e här



=)



Saknar !!!!

2008-12-30 @ 19:03:58
URL: http://skjutenskata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0