I ett nötskal.

Jag tänkte dra igång den här adressen nu!

Nu när jag jobbar en massa kommer mina uppdateringar kanske inte vara så roliga. :P Allt kommer handla om vilka tider jag jobbar, hur mycket folk det var, att jag hör blippandet av när man scannar in varor när jag är hemma och ska sova och hur lite lust jag har att åka till jobbet för att jag har jobbat en massa dagar i sträck. Där har ni min blogg i ett nötskal under sommaren. ;)

Skämt å sido. Jag ska försöka liva upp bloggen så gott det går. Men nu är det mat som gäller, sen är det bara att åka till jobbet. 12.00-19.30 är det som står på tapeten.

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Mela

då länkar ja te denna istälet nu då..=)

2008-07-08 @ 15:46:42
URL: http://skadeskjutenskata.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0