Hälsocentralen.

I tisdags mådde jag fortfarande dåligt så då på morgonen ringde jag till Hälsocentralen för att få en tid. Dom hade fullbokat både på tisdagen och onsdagen men hon klämde in mig ändå där på morgonen. :) Och nog var det som jag trodde, halsfluss! Dom tog inte ens nå halsprov för det var så uppenbart. Ja, mina halsmandlar ser ut som fan! Så jag fick penicillin och jag är inne på min fjärde dag idag och det är först idag som jag känt någon förbättring så nu är jag glad! Tänk att kunna äta och dricka utan att det gör jävligt ont när jag sväljer, rena rama himmelriket!

Kommentarer
Postat av: Mel@

Pluttan dåååååå

Kom hiit så får ja ta hand om dig....



Saknar Massa......

2009-04-29 @ 13:18:31
URL: http://skjutenskata.blogg.se/
Postat av: Dessan

Yes box! =)

Den 24/5 eller 3/6 blir det av =)

Hoppas du mår bra nu vännen!

Kram

2009-05-06 @ 13:48:55
URL: http://dessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0