Ensam hemma.

Det är så tråkigt att vara ensam hemma.. Claes har nämligen åkt till stugan med hans syster och hennes pojkvän, deras kusin från Sthlm är där och dom ville träffas. Jag jobbade ju så jag kunde inte följa med, fast jag vet inte om jag skulle vilja det, slåss med alla mygg är inte min grej! Varför följde jag inte med då kanske en del undrar. Jo, jag jobbade för det första och för det andra vill jag inte slåss med alla mygg. Sen är det ju alltid skönt att vara hemma. :) Jag får mysa med katterna ist, fast ingen av dom är ju speciellt mysvänliga. :P Tråkmånsar!

Nej, om jag kanske skulle ta ett ligg på spikmattan då, det kan jag behöva känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0