Paus.

Oj vad dålig jag är på att blogga, men det är ju ingen idé att blogga om jag verkligen inte känner för det eller verkligen har nåt att skriva. Skön paus har det varit faktiskt. Förut tänkte jag att jag var tvungen att skriva inlägg titt som tätt även fast att jag vet att det inte är så många som läser. Men på sistone har jag inte känt så vilket är skönt. Dock har jag inte tagit en paus från hela bloggvärlden utan jag håller mig väl uppdaterad gällande andra bloggar.

Vem vet när jag får tillbaka lusten helt och hållet och börjar blogga som aldrig förr. Kanske aldrig eller kanske inom en snar framtid. Eller så håller jag låg profil och slänger upp nåt då och då som har varit fallet på sistone som sagt. Den som lever får se som det heter.

Kommentarer
Postat av: L + 100 kg

Jag känner exakt som du! Ingen lust eller något.



Fortsätter dock läsa din blogg. Hoppas lusten kommer tillbaka sen!:)

2009-12-25 @ 21:42:33
URL: http://tuggaa.blogg.se/
Postat av: L + 100 kg

Tack så jättemkt! :) Hoppas allt går bra nu bara..Är typ orolig att allt ska gå fel och jag genom något konstigt sätt inte kommer gå ner i vikt:/

2010-01-03 @ 21:24:47
URL: http://tuggaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0