Överraskad!

Glömde att berätta en sak igår. Det var så att jag och Claes skulle åka ner på stan för att uträtta lite ärenden och första stoppet var MdH. I en korsning vid skolan ser jag en bil som det står Högskolan I Gävle på och det tyckte jag var lite roligt eftersom jag gått där. Sen när jag tittar närmare ser jag föraren av bilen och det var en kompis från Torsåker/Hofors! Vad är oddsen liksom?! Haha! Glad blev jag iaf och hoppades på att jag skulle få tag på henne. Jag ringde två gånger men fick inget svar och jag antog att det var för att hon såg så vilsen ut, för det gjorde hon och passageraren. Jag gick in på skolan för att göra det jag skulle och då ringde hon upp. :) Dom skulle in på MdH för att dom är studentinformatörer åt HiG och det var tydligen nån sorts "mässa" med högskolor från hela landet. Jag fick träffa henne iaf, och guida till parkering, och det var trevligt! Vet inte hur längesen vi träffades men nu kan det bli oftare då vi flyttar imorgon! *Längtar*

Nu ska jag återgå till packningen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltid kul med sådana överaskningar. Snygg design du har nu btw!

2009-02-11 @ 12:36:26
URL: http://lantisflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0