Torsåker.

Nu är jag i Torsåker! Åkte hit upp idag, ensam. Claes ville vara hemma och plugga teori till körkortet vilket jag förstår. Så nu är jag alltså här och ska väl vara så till fredag skulle jag tro.

Imorgon ska vi först lasta ur allt jag har i bilen upp i lägenheten och efter det ska bilen lämnas in på lite reparation. Senare på dagen ska jag och min ena systerson baka muffins, det bestämde vi nu ikväll. :) På torsdag är det dags för att besikta bilen vilket jag är nervös för.. Jag vill så gärna att den ska gå igenom! Efter besiktningen ska ska jag och pappa åka till Valbo och Gävle. Jag ska in på IKEA för att köpa en hatthylla som jag sen kan skruva upp i lägenheten. :)

Nej, nu ska jag ner till min andra syster för att äta räksmörgås. :D

Kommentarer
Postat av: Mel@

Mela Misses Sandiie...

Komsi Komsi

SAKNAR

2009-02-05 @ 20:01:24
URL: http://skjutenskata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0