Engelska för tidigarelärare 2.

Igår när jag kollade min mail hade jag fått provresultat från engelskakursen vi läste nu i höstas. Gissa om jag blev glad?! :D

HEN109 Engelska för tidigarelärare 2, Barnlitteratur


MomentDatum Betyg
INL12009-01-09 VG
SEM12009-01-09 VG

Liksom, VG på båda momenten! Weehoo! Nu måste jag ju få VG som slutbetyg i hela kursen, tror ni inte? ;) Jag tycker om engelska och blir därför extra glad att jag får VG i det, jag fick VG i första engelskakursen vi hade VT 2008 också!

Justja, jag har nog glömt bort att berätta att jag fick VG i kursen Barnkulturstudier som jag och en kompis skrev ett arbete ihop i. Rena rama svamlet men det gick ju tydligen hem. ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis gumman!! :D

2009-01-19 @ 14:33:14
URL: http://melondoft.blogg.se/
Postat av: Madeléne

Grattis :)

2009-01-19 @ 23:22:39
URL: http://madelene.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0