Kontrakt.

Imorgon ska jag och Claes åka hemåt över helgen. Anledningen till det är att vi ska skriva kontrakt på en lägenhet! :D Vi har hittat en tvåa i Hofors på 60 kvm som vi ska köpa. Vi har inte sett lägenheten utan vi skickade dit pappa förut för att kika och han tog några bilder med mobilen så liiite har vi sett iaf. ^^ Känns bra faktiskt, ska bli skönt att få flytta hem.

Under helgen ska jag även umgås lite med systrarna mina. Eventuellt blir det bowling imorgon vilket jag verkligen hoppas på! Det är ju så roligt att bowla! *Håller tummarna*



Edit: Bana 7 är bokad imorgon för en timmes bowling i Gävle! Efter det blir det mumsig mat på MAX, det var syster Elin som var sugen på det men jag och Claes är ju inte svårflirtade gällande det. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0