Sommarkväll i Gävle.

Trött tröttare Sandiie. Ungefär så är det nu. :P Det enda jag gör är att jobba känns det som, är ju helt slut när jag kommer hem från jobbet.. Igår höll jag på att somna sittandes i soffan strax efter 20.00, normalt? Haha! Mitt hem under denna vecka är hos svärmor så jag slipper vara hemifrån i 12-13 timmar och kliva upp klockan 05.00 på morgonen.

Apropå svärmor så ska vi snart kila ner på stan och kika lite på Sommarkväll som arrangeras varje onsdag i juli månad här i Gävle. Ikväll är det Markoolio som ska stå på scenen och ingen av oss är väl nå större fan av honom men gå ner och titta en stund ska vi ändå göra. Skönt att komma ut och göra nå annat än att sitta hemma eller att jobba. :P



Edit: Markoolio var tydligen väldigt sjuk så han kunde inte komma och uppträda. Men inte blev jag besviken för det! Efterträdaren var nämligen mycket bättre och det var Martin Stenmarck! Han är ju rätt så snygg att titta på. ;) Det tråkiga var dock att han hade så jäkla mycket mellansnack, onödigt helt ointressant mellansnack och allt vad han hade för sig. Men jag kan tänka mig att det var för att han fick hoppa in med kort varsel och inte hade kunnat sätta ihop en bättre repertoar (heter/stavas det så??) och hunnit repetera med bandet.

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Ja, visst är hon söt, mitt hjärtegryn!

2009-07-16 @ 20:15:09
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0