Spikmatta.

Båda mina systrar har en varsin Shakti spikmatta och säger att den är jättebra! Jag har varit lite skeptisk mot den eftersom jag har så låg smärttröskel. :P Men igår tog jag tjuren vid hornen och la mig på den där spikmattan. Elin sa att man skulle försöka uthärda dom första fem minutrarna och att det skulle bli bättre efter det. Fy satan vad jag svor när jag la mig på mattan! Ont som bara den gjorde det, i typ fem minuter. Sen blev värmen skön och jag dåsade bort efter ett tag. En halvtimme låg jag faktiskt, blev lite stolt över mig själv. ;) Jag fick börja med att ligga på den i sängen så att trycket inte skulle bli så hårt och det var väl tur det. Nu skulle jag nog vilja ha en egen spikmatta faktiskt, prova den på riktigtunder en längre period.



Min rygg efter användningen.


BESKRIVNING
Ett mycket effektivt verktyg för att lösa spänningar och ge djupavslappning. Den gröna färgen ger lugn, harmoni och själslig balans.

Shakti frisätter stora mängder endorfiner, må-bra och lycko- hormoner som ger kroppen återhämtning och vila. Ditt välbefinnande kommer att öka vid regelbunden användning, både fysiskt och mentalt. Spikmattan ökar dessutom blodcirkulationen och syreupptagningen.

Används vid: stress, sömnbesvär, spänningar, ryggskott, ischias, migrän, depression, låg energi, träningsvärk mm.



  


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Hm Sabri har en spikmatta faktiskt, fast den har värre spikar än vad den där har så jag har inte vågat lägga mig på den än, hahaha ;D

2009-07-02 @ 22:10:02
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

tack :) är ju lite sämre idag, menmen!

vad ska du göra i helgen då, sweetie?

puss och kram, http://esth.blogg.se

2009-07-03 @ 08:10:48
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Mel@

ÅÅÅ... ja vill ha en sån



Underbar juhe... =)

2009-07-03 @ 17:02:16
URL: http://skjutenskata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0