Roligt i köket.

Ikväll tror jag att vi ska äta köttfärspaj. Igår kom vi överrens om det men sen är ju frågan om jag orkar fullfölja tanken idag. ;P Allt skulle vara mycket trevligare om jag hade sällskap i köket och lite hjälp skulle ju inte heller skada. Men nej, det får jag typ aldrig.

Jag gillar verkligen att laga mat och baka men gör det väldigt sällan. Claes brukar tjata på mig att jag ska baka ofta eftersom jag "påstår" att jag älskar det. Där kommer det in i bilden igen, sällskap. Allt i köket blir roligare om man hjälps åt tycker jag! Sen är det alltid roligare att fixa åt fler än sig själv och så. Men men.

Nån som vill komma och baka med mig nån dag? :)

Kommentarer
Postat av: Mel@

Jag kommer gärna nåndag å bakar me dig.. =)

2009-06-08 @ 18:30:29
URL: http://skjutenskata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0