Sömn.

Jag måste ha somnat precis efter att jag bad Claes hålla om mig för att jag frös, och det var väl direkt när jag hade lagt mig. :P För övrigt fick jag ett nej av Claes.. Klockan 12 vaknade jag och klev då upp, har sovit jättebra tror jag! Lovely. ^^ 

Annars idag är det bara att vänta på att åka till jobbet.. Jobbar 20.30-05-30 inatt, men det ska nog gå bra då jag jobbar med en rolig filur. :) Jag ska sova i Torsåker när jag slutat och det beror på tre saker. För det första: Jag ska vara barnvakt imorgon. För det andra: Mamma och pappa kommer hem från Grekland imorgon bitti! För det tredje: Min ena svåger fyller år så jag ska dit och fika.

Nu ska jag följa med Claes och lämna hans syster vid bussen och ska vi handla lite.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan,

kul att ha nya läsare :) Tack för kommentaren o det lär nog bli skitskoj imorrn :D



// Sandra

2009-06-11 @ 21:33:45
URL: http://chokladegott.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

tack min vän <3 somliga dagar är tyvärr sämre än andra ;) men men...

2009-06-14 @ 16:53:07
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0