Måla, måla, måla.

Jag har nu tagit tag i det här med att förnya/uppdatera vårt hem! I sovrummet har jag valt att måla och då i två färger. Dom två mindre väggarna ska vara beiga och dom två större ska vara bruna. Jag har nu avverkat dom två små väggarna och än så länge känns det bra! Igår målade jag den ena och idag den andra. Nu ska bara den andra väggen torka så jag kan börja med den bruna färgen! Tanken är att jag ska få det färdigt innan Claes kommer hem imorgon. ^^ Jag har även tapeter till både kök och hall men det får vänta för jag har absolut ingen aning om hur man tapetserar!

Apropå Claes, jäklar vad jag saknar honom! Längtar efter honom! Jag ska krama sönder honom flera gånger om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0