Telefonförsäljare.

Dessa telefonförsäljare alltså! Jag hatar att dom måste vara så påstridiga! Ringde en tjej nu och ville erbjuda Omega 3 gratis eftersom jag är med i Front (Claes köper kalsonger därifrån). Claes svarade men uppfattade bara att det var mig hon ville prata med, hörde alltså inte för vems räkning hon ringde för, det gjorde inte jag heller från början faktiskt men efter några fler snabbtalande meningar föll poletten ner.

Konversationen löd som följande (ungefärligt):

Tjejen: Eftersom du är medlem i Front International så erbjuder vi nu gratis Omega 3!
Jag: Nej tack, jag är inte intresserad. (Lite snällt sådär)
Tjejen: Men har du provat Omega 3 någon gång?
Jag: Nej, det har jag inte men jag är fortfarande inte intresserad! (Lite irriterad)
Tjejen: Det är absolut inget köptvång!
Jag: Jag är inte intresserad ändå sa jag!! (Irriterad!)
Tjejen: Då får jag tacka för din tid.
Jag: Mm, hej då.


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh dessa telefonförsäljare alltså ;P Varför tar dom aldrig ens första nej?! :)

2009-10-22 @ 20:58:50
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Flummeri är ALLTID roligt, haha ;)

2009-10-22 @ 23:19:06
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Elin

Många telefonförsäljare har fått direktiv att inte ge upp förens de fått 3 nej. Så jag brukar säga: Nej, nej, nej... nu har du fått dina 3 nej.

2009-10-27 @ 09:07:46
URL: http://eilay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0