Allt flyter.

Jag skulle nog ha tittat hur många grader det var imorse när jag gick för när jag kom ut fick jag en smärre chock. :P Kallare än kallast och frost på alla bilar.. Nu när jag kom hem var det bara 3,2 grader så det borde ha varit liiite kallare när jag gick strax före 06.00..

Idag räknade jag inga längder utan tog tiden ist och idag blev det 45 minuters simning så jag antar att antal längder låg på 46-48 stycken. Jag ska fortsätta att gå på tid framöver också, känns inte lika jobbigt då. När jag räknade så tyckte jag att det gick hur segt som helst men idag flöt (HAHA) det bara på. :)

Nu är det tid för frukost!

Kommentarer
Postat av: Linda

vad duktig du är gnuttan! när jag skaffat mig simkläder ska jag med börja simma, fast på parkbadet. men nån gång kanske jag kan sova över så tar vi oss en simtur i hoforshallen? :D

2009-09-29 @ 08:53:10
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se/
Postat av: TK

Det var lika kallt när när vi gick in i HH som när vi kom därifrån... Ivf enligt tempen i bilen... :S

Det var varmare i Hofors ändå... Brr Brr...

Ja sa det till Mli, snart får man ta på sig vinterjackan och packa ner hårfön!

2009-09-30 @ 09:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0