Arbetsintervju!

I måndags var jag och sökte ett jobb (igen) i en nyöppnad butik, ZiZZi, i Valbo som jag sökte tidigare i somras. Första gången jag sökte hittade jag annonsen via Arbetsförmedlingens platsbank och jag antar att jag inte var ensam som sökte. :P Tyvärr fick jag inte komma på intervju då..

När jag var i Valbo för ett tag sen tänkte jag gå och kolla om ZiZZi hade öppnat och det hade den så jag gick in och kikade lite. Där på "köpdisken" fanns en liten skylt om att dom sökte personal med typ omgående anställning och att man skulle komma in med sin ansökan till butiken så snart som möjligt. Ett hopp tändes hos mig! Så i måndags åkte jag in som sagt med min ansökan och ett nytaget foto. ;) Jag fick träffa chefen lite snabbt också vilket kändes bra! Det var tydligen en som hade slutat då hon hade fått en heltidstjänst och därför sökte dom en ny att anställa. Jag försökte göra ett sånt bra första intryck som jag bara kunde. :P

Idag på väg hem från Gävle ringer det i mobilen och jag trodde att det var Claes som skulle efterlysa mig, men icke sa nicke! :) Okänt nummer och jag tänkte vem tusan är det som ringer till mig från skyddat.. Det ska jag tala om för er, det var chefen från ZiZZi som ville träffa mig! :D Fatta hur jäkla glad jag blev då! Så på söndag klockan 12 får ni hålla tummarna för mig att jag får jobbet som jag sååååå gärna vill ha! Det är inte en väldans massa timmar men det struntar jag, jag vill verkligen ha jobbet, jag skulle må så bra. :)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

men vilken fin design du fått :D

2009-09-18 @ 19:24:49
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Marica Rödebäck

Fan vad bra ... Håller tummarna =)

2009-09-18 @ 21:03:18
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: JD

gillar den affären, men det är dyrt :P

men lycka till iallafall!

2009-09-19 @ 16:36:40
URL: http://missjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0