Frukost på sängen.

Imorse klev upp 06.52! Fatta, jag klev upp då! Kan inte fatta det själv tror jag. ;P Iaf, jag var relativt pigg då så då var det ju ingen mening med att ligga kvar och bara titta i taket. Fortfarande rätt pigg vilket jag tackar för. :)

Nyss blev jag lite hungrig och gick och gjorde iordning frukost och fick då snilleblixten att jag skulle väcka älsklingen med frukost på sängen (då han fortfarande sov). ^^ Sagt och gjort, mackor och O'boy bar jag in till sovrummet och han slog upp ögonen och sa: "Vad är det för fel på dig då?" Haha! Det är tacken det. :P Han kom nu efter att han ätit färdigt och gav mig en puss och sa tack iaf, min älskling. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0