Sandiie goes målare.

God förmiddag!

Verkar som en fin dag idag. :) Tur att jag ska vara ute då, få insupa lite frisk luft. Jag och Claes ska nämligen hjälpa hans kompis bli färdig med huset, Claes hjälper till att snickra och jag ska måla. Kul att göra nåt för en gångs skull!

Väl där hos hans kompis ska jag låna skrivaren, måste skriva ut CV och personligt brev. Jag ska nämligen söka jobb imorgon, och jag sökte även ett jobb i måndags också. :) Båda jobben skulle vara sjukt roliga att jobba på! Hoppas att jag får nåt av dom bara. ;)

Nej, nu ska jag hoppa i jobbarkläderna och sen ska vi åka.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: soph

heij =) hur är det meddig då =) ?

2009-09-17 @ 22:29:48
URL: http://ordinarysophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0