Turkiet 2009.

Åh herregud, vad duktig jag är och tar mig i kragen, eller så inte. ;P Jag ska nog inte lova för mycket hädanefter.. Har faktiskt varken haft ork eller lust att uppdatera bloggen, konstig nog.

Men iaf, vi hade det jättebra i Turkiet! Varmt och skönt som sig bör. ^^ Två veckor kändes för länge och det var otroligt skönt att komma hem, men nu skulle jag inte tveka på att åka igen, helst igår eller nåt (vilket mina föräldrar gjorde). Som sagt, två veckor var vi där och vi gjorde mest ingenting, bara solade och badade men det var ju det jag åkte dit för! Så himla skönt att bara vara, inte bry sig om att laga mat, diska, städa eller så. Rena rama himmelriket. ;) Nånting gjorde vi faktiskt, två dagar var vi över till mina systrars hotell och en dag åkte vi på en båt-tur som var väldigt trevlig! Justja, en förmiddag gick vi ner till centrum och hamnen och fotade massor både på vägen dit, väl där och på vägen hem.

Shoppingen är jag sjukt besviken på, Claes också! Inte alls sådär billigt och prutbart som förut, eller så var vi bara på fel ställe i Turkiet. Nästa gång, om jag åker till Turkiet igen, då ska jag nog tillbaka till Marmaris där jag varit två gånger försut. Där var det alltid en stor marknad varje dag/kväll och där var det billigt och prutbart, på den tiden iaf. Mycket trevligare omgivningar än i Side också. Jag låter kanske lite väl negativ över Side nu men så illa var det inte, jag trivdes som tusan. Men nu har jag varit där och nästa gång blir det nå annat. :)

Många bilder blev det under resan (närmare 1000) men alla kan jag ju inte lägga upp här liksom. :P Några ska jag dock lägga upp här och nu.






Jag drack en flaska vin. ;)

 
Utsikt från planet. :)

Vårat rum:
  
  

Och sen ville inte blogg.se att jag skulle ladda upp nå fler bilder..

"500 Internal Server Error

Django encountered an unexpected condition
which prevented it from fulfilling the request."


Resterande bilder får jag försöka med vid ett annat tillfälle då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0