Flytta.

Imorgon ska jag flytta. Till Gävle. Jag ska flytta in hos min svärmor, iaf under veckorna. På helgerna kommer jag nog att åka och hälsa på Claes och katterna. :)

Hur kommer det sig då att jag ska flytta? Jo, i torsdags ringde dom från Sodexo, som jag hade skickat mail till, och frågade hur det såg ut med jobb för mig i sommar. Inget jobb alls då jag inte fått nåt svarade jag. Då frågade hon om jag ville börja jobba på måndag! Klart att jag ville det liksom! Så imorgon börjar jag jobba, hur mycket eller hur lite vet jag inte men det gör inget, allt är bättre än att gå hemma och inte göra nåt alls.

Dom börjar 07.00 på morgonen men jag skulle komma dit innan den tiden imorgon så jag kan få lite info och såna saker. Blir nog bra det här! :)

Kommentarer
Postat av: Ika

SV: Jo men har jag på mig ett line under klänningen förstör jag det som är så fint med den! ATt den är uringad med samtidigt inte så "slampig" eftesom den har helrygg och långa ärmar :)

Dte blir nog ändå något lite snällare på bröllopet tror jag :)

2010-06-28 @ 17:47:17
URL: http://xxikaxx.blogg.se/
Postat av: Marica ☆ Rödebäck

Svar: Du menar Hassan... det är Andreas favorit!



Vad roligt att du också fått jobb, grattis!

Sodexo, det är ett städföretag va?

2010-07-07 @ 10:43:05
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0