Vilket ryck!

Snacka om vilket ryck vi fått! Från början sa vi att vi skulle börja städa lite, dammsuga och plocka iordning i köket. Men helt plötsligt satte vi os och rensade bland en massa papper och sånt i datarummet, sen i hallen där jag har huuuur mycket papper, böcker, block och jag vet inte allt! Nu ska jag börja ta itu med skåpet i köket där jag har ännu mer papper, böcker, block och jag vet inte allt.. Claes är i datarummet och plockar ihop lite dataprylar för han är ju ändå aldrig där inne så han tyckte att det var lika bra att städa undan det inför en ev. kommande flytt. ;)

Efter allt detta kanske vi ska ta tag i själva städandet som var tanken från början? :)

Kommentarer
Postat av: Lindalarven

vilken hjälpsam karl du har! jag har dammsugit hela radhuset, en hel timme (jo, det är sant!) gick åt att få bort allt katthår från vardagsrumsmattan. vad robert gör? sitter vid datorn... :P

2008-11-27 @ 15:15:31
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0