Appear.

Claes blev så glad att det fanns saft att dricka till maten ist för vatten ikväll! Han tog med sig en flaska med Fun Light Appear och ställde på bordet. Efter maten blev jag så sugen på saften och tog därför tre stora klunkar ur flaskan. Min första tanke vid första klunken var att så här starkt brukar inte Claes vilja ha men drack ändå två till för jag brukar gilla lite starkare. Men dom två sista klunkarna var för starka för mig! Då trillade poletten ner, det var ju inte färdigblandat utan det var koncentrat! Shit vad äckligt det var och brände en aning i halsen (bränner fortfarande lite då och då).. Claes bara skrattade och skrattade och skrattade och tyckte att jag borde ha förstått att det var koncentrat. Jag blev sur för att han inte varnade mig när han såg att jag tog upp flaskan och var på väg att dricka. :P

Nu kommer jag att ha svårt för att dricka den saften på ett tag. ^^


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Köpte du något spännande då?! :D

2009-02-07 @ 20:44:35
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0