Maybellene I Hofteholder.

Igår när jag åkte hem från jobbet hade jag P3 på som jag aldrig annars har och hörde då en låt som jag diggade väldigt mycket! Jag var tvungen att veta vilka det var som sjöng, det var så skönt sound och vilken härlig röst han hade! Tur att jag har Track ID på min mobil. ;) Dock kanske det inte var så bra att köra samtidigt som jag skulle fixa det där. :P Men jag lyckades spela in en snutt av låten och även få en träff! Det var inga mindre än Volbeat (som jag hade ett svagt minne av att Mela spelat för mig tidigare fast nån annan låt) P3 spelade. Riktigt sjysst sound som jag gillar - hårt fast ändå mjukt. :) Låten som spelades var Maybellene I Hofteholder och här nedan kommer den.


Kommentarer
Postat av: Mel@

Näääämen.. Flickan börjat lyssna på riktigt bra musik ser ja.. =)

Weiiiiiii

dom e greeeeeeeejt... :)

2009-02-01 @ 22:14:37
URL: http://skjutenskata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0