Ett gott skratt förlänger livet!

Finns det nån som inte gillar att skratta? Jag älskar att skratta iaf! Jag hittade den här videon för ett bra tag sen och det är Skype Laughter Chain, alltså reaktioner när människor tittar på andra människor som skrattar. :) Jag skrattade som mest när den sista kvinnan satte igång, jag låg i princip dubbelvikt av skratt och tårar då! Det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet och detta klipp förlängde mitt liv massor och kommer nog att fortsätta förlänga det flera gånger om. ^^

Luta er tillbaka och låt skrattmusklerna jobba. ;)


Vilken var din favorit?

Kommentarer
Postat av: Lindalarven

stört ^^

2009-10-26 @ 08:46:47
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0