För bra för att vara sant.

Jag som hade så bra känsla efter intervjun, att det hade gått så oerhört bra! Jag vet att det är farligt att känna att det gick skitbra men så kände jag! Ja, det straffar sig ju. Chefen på ZiZZi ringde nu efter lunch och jag blev nervös! Hon var tvärr tvungen att meddela att jag inte fick extravikariatet men hon ville väga upp det med att säga att jag var intressant in i det sista och att jag var väldigt ödmjuk som person och att både hon och medarbetarna hade tyckt att jag skulle ha passat in perfekt där. Jag hade gjort ett väldigt bra intryck!

Men va tusan, då hade jag väl lika gärna kunnat få jobbet, men nej.. Det var 12 till som hade sökt och den/dom som fick extravikariatet hade mer erfarenhet än vad jag hade, en hade t.o.m. jobbat i ZiZZi-butiken som finns i Borlänge, ja, det kan jag inte slå liksom. Men det känns väl bra att jag fick sånt gott omdöme, bättre kommer det väl att kännas om ett tag när jag har smält min "förlust".

På't igen bara!

Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Ja jag stor trivs verkligen! Ja ibland är det svårt att veta vad man vill göra, kolla runt för inspiration:)

2009-09-24 @ 12:52:28
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

haah ja snacka om I-landsproblem, jag brukar få en sådan dilemma 1 gång om året hha!

2009-09-24 @ 13:10:50
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Josefine

det var synd!

bättre lycka nästa gång.

2009-09-27 @ 14:32:28
URL: http://josdil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0