Award.

Jag har fått en award av Tuggaa som jag tänkte ge mig på. :)

Den som får awarden ska:
1. Kopiera awarden på sin blogg.
2. Länka till personen som gett dig awarden.
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till.
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!

Här kommer sju intressanta (?!?!) fakta om mig:

* I början av mitt och Claes förhållande gillade jag honom inte alls, jag gjorde t.o.m. slut med honom efter typ två-tre veckor! Men det tog inte lång innan jag insåg mitt misstag och vi blev tillsammans igen, tack och lov. ♥

* Jag har några tvångsbeteenden som egentligen är fåniga men jag kan inte bli kvitt dom. T.ex. måste jag ha ett jämnt antal på volymen på bilstereon, så om Claes höjer till 25 måste jag ändra till antingen 24 eller 26.

* Jag har alltid sagt/trott att jag inte gillar Fetaost men igår när jag smakade det för första gången så insåg jag att det var riktigt gott!

* Vissa (stora) bloggare gillar jag verkligen inte men jag kan inte heller sluta läsa deras bloggar, beroendeframkallande kan man kanske säga?

* Trots att jag har spelat fotboll i tio år (vilket man verkligen inte ser på mig) så har jag ingen bollkänsla, ingen alls alltså.

* Skräckfilmer och thrillers är något jag egentligen älskar men jag vågar inte se på såna synd nog.

* Jag har aldrig brutit något i hela mitt liv men däremot har jag stukat det mesta (fotleder, handleder, fingrar, underarm) och även töjt ut ledbanden i båda knäna fast vid olika tillfällen.

Jag vill ge denna award till: WysteriiaMelaHallonlarvJanetTuggaaJD och TK.

Kommentarer
Postat av: JD

vadå award? fattar noll. får göra det sen när jag har tid och när jag kommit på 7 saker att skriva, haha :P

2010-02-09 @ 07:24:34
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: L + 100 kg

Jättekul att läsa!:D

Vad kul att du tyckte om fetaost, haha!:D Det är ju sjukt smaskigt!

Tack för awarden! Ska skriva in dig i det jag skrev!:) Kram!

2010-02-09 @ 09:04:32
URL: http://tuggaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0