ZUMBA.

Haha! Nu ska ni få veta nå roligt. :P Jag och min ena syster ska prova på ZUMBA ikväll! Oj vad jag kommer att skratta, eller asgarva kanske är ett bättre ordval. ;P Jag har liksom noll taktkänsla och noll koordination så det kan bli riktigt roligt.



För övrigt provade jag på vattengympa igår vilket var skönt jobbigt. :) Jag ska nog fortsätta med att gå på det, ev. ska jag börja simma lite då och då igen också. Sen går jag ju en liten promenad på 20 minuter nästan varje lunch. Känns bra att vara aktiv måste jag säga.


Kommentarer
Postat av: Knixie

Jag har också zumba. De är svårt i början men sen börjar de hamna på plats mer och mer.

2010-03-03 @ 07:54:45
URL: http://knixioknas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0