Godisförbud.

Claes kom med ett förslag nyss; att vi skulle ha godisförbud fram till påskafton, men lite snacks kan vi få äta på helgen om vi vill. Shit, blev min första reaktion, hur ska jag klara det?! Tur att påskafton bara är lite mer än tre veckor bort, inte världens längsta tid liksom. Lite lagom att börja med tre veckor tror jag. Om jag har riktigt tur kanske jag kan fortsätta vara utan godis efter denna prövning, hoppas verkligen det! Hoppas även att jag klarar av att fullfölja detta!

Jag kommer att sakna chokladen mest..

 

Kommentarer
Postat av: Lindalarven

duktigt av er! lycka till!

2010-03-10 @ 07:44:23
Postat av: Anonym

jag har lyckats varit godisfri hela detta år! Jag trodde aldrig jag skulle klara det, men visst är man sugen att trycka i sig en chokladkaka ibland..

2010-04-21 @ 16:30:54
URL: http://alittlebitheavy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0