Äntligen social!

Wee! Det är roligt att vara social ju. ;) Jag blev bjuden på fest idag (iofs igår eftersom klockan har passerat midnatt) av två jobbarkompisar och jag var inte sen att tacka nej! :) Jag hade jättetrevligt! Synd bara att det var så jäkla mycket folk ute, Å-festen här i stan nu så det var inte helt överraskande med allt folk, men ändå. Jag gick hem tidigare för jag var lugn eftersom jag ska upp och jobba, börjar inte förrän tolv men jag måste försöka pallra mig upp i tid för att ta bussen, jag vill inte ta bilen av förklarliga skäl. Hrmm. ;)

Nu ska jag tvätta av sminket och sen lägga mig i sängen för att avnjuta några timmars sömn. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0