Morgontvätt.

God morgon världen!

Jag är inte det minsta pigg och klev upp tio över sju för att till slut pallra mig ner till tvättstugan, lite försent men jag har ändå fem timmar på mig där nere så en kvart hit eller dit gör inget. :P Hissen skulle så klart krångla också, jag ville ha upp den till min våning men den stannade på våningen ovanför. Så där blev det förut för längesen och jag ringde då till Hissbolaget och jag fick till svar att den kan göra så ibland men då ska man skicka upp hissen längst upp och sen skulle den fungera som den ska. Mycket riktigt var det man skulle göra, så det gjorde jag imorse eftersom jag var smart nog att komma ihåg hur man skulle göra. ;)

Vad ska alla andra hitta på idag måntro?

Kommentarer
Postat av: J.eynie

Hehe. Rätt kul å höra att Någon därute hör av sig om att man har samma tid för tvättid :)

Japp. Tvättar mellan 7-12 idag men jag kommer säkerligen hinna bli klar innan dess. Har lite andra sysslor som ska hinnas med idag med pust

Vad har du annars för dig mellan "varven" (tvätten dvs :P)?

2008-08-13 @ 08:04:47
URL: http://jeynie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0