Ledig!

Idag är jag ledig, woohoo! Skönt att få sova ut, jag sov ända till halv tio. ^^ Det tråkiga med dagens ledighet är att Claes stack iväg och fiskade för nån timme sen, jag som hade sett fram emot att få spendera lite tid med honom. Men men, jag är ju ledig på tisdag också så jag får se till att han är med mig hela dagen. :D

Jag är även ledig på lördag och söndag för då kommer min ena syster med familj ner och hälsar på! Det var på tiden om jag säger så, eller hur Malin? ;) Det är nämligen så att Amy Diamond är i Parken Zoo på söndag så vi ska dit och kika. Trevligt ska det bli att få träffa dom iaf. :)

Nej, undrar om jag kanske skulle ta tag i saker och ting här hemma, städa lite eller så. Nja, det visar sig, jag kanske bara latar mig framför datorn eller TVn ist. ;)


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Åh, betapet är ju såå trist ...

2008-07-13 @ 19:33:47
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Jag tröttnar bara så fort när jag inte kommer på nåt ord..

2008-07-13 @ 19:41:40
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0