Baka.

Så länge som vi sov idag var det längesen vi gjorde! Dock kan det bero på att vi kanske kom i säng halv fyra (kom väl hem från Gävle vid typ två), men ändå. :P Halv ett ungefär klev vi upp och jag känner mig ju inte direkt utvilad om jag säger så.. Ser inte fram emot nattens jobb heller, men men, bara två nätter till sen är det semester! :D

Nej, om jag kanske skulle titta efter nå ätbart då, börjar bli lite hungrig. Och efter det så är det dags att sätta igång med städningen igen, men nu är vi två som tur är! Justja, måste ta mig till affären och handla också, jag har lovat dom på jobbet att baka till arbetsplatsträffen imorgon, ojoj. Dags att sätta igång då kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0