Resfeber?

Åh vad jag höll på att bli tokig över den där packningen! Man får ju ha 20 kg med sig inklusive handbagaget på 5 kg, alltså 15 kg "vanligt" bagage. Min väska vägde 14,8 kg utan att necessären var med och den vägde ju en del.. Och ändå hade jag massor med plats kvar! Claes väska vägde ungefär 10 kg och hade lite plats över. Så när Claes kom hem nu ikväll bytte vi väskor, han tog en mindre och jag tog den han hade, dessutom satt han och övervakade när jag packade om och typ skällde på mig. :P Jag fick plocka bort en del kläder när han satt där med pekpinnen. :P Nu väger min väska knappt 15 kg och då är allt med så nu känns det bra! Claes väska väger fortfarande 10 kg och vi har ju även våra handbagage som får väga 5 kg styck också. :)

Nu är jag lite uppspelt, okej, mycket uppspelt då! ;) Claes vill gå och sova men jag kommer nog inte kunna somna riktigt, men det är väl så det ska vara antar jag. ^^

Aja, ska väl försöka sova nu då! Haha! God natt alla! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Vart ska du resa? :)

2009-08-16 @ 19:53:42
URL: http://litensak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0