Önskelista 2009.

Idag är det en vecka kvar tills jag fyller år! ;) Tänkte lägga ut min önskelista detta år också då jag la ju ut min önskelista förra året, som en liten tradion eller nåt.

* Scrubs säsong 7
* How I Met Your Mother säsong 3
* Sims 3
* Pengar
* Presentkort på Valbo Köpcentrum
* Klippning
* Ny sängstomme + madrasser
* Scrappingsaker
   - papper (cardstocking, mönstrat)
   - dekorationer (stickers, blommor, bling bling, ja allt!)
   - ProMarkers
   - stämplar (t.ex. denna)
   - tejp
   - stämpelrengöring
* Tapeter till vardagsrummet
* Utlandsresa

Det var väl typ allt jag kom på just nu. :)

Kommentarer
Postat av: JOSDIL

En utlandsresa skulle inte sitta fel alltså ^^;

2009-12-05 @ 01:18:06
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Lena

Hur går det med scrappandet? Önskar också en massa scrappingsaker men också papper.

2009-12-09 @ 20:22:10
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0