Heldagsjobb.

Idag har vi packat hela dagen och det känns i kropp och huvud kan jag säga! Fy satan vad trötta vi är.. Planen var ju att vi skulle flytta imorgon men vi har skjutit fram det till torsdag ist. På så sätt får vi mer tid på oss att packa det sista, skruva isär saker och så. Vi hinner även måla en vägg i vardagsrummet då vi var tvugna att åtgärda ett hörn där katterna rivit massor på. Och hörnet är såklart kopplat både till vardagsrummet och hallen.. Men vi ska försöka få det att se så bra ut som möjligt med så lite gjort som möjligt. :P

Justja, var ute och åkte en sväng nu ikväll. Fortfarande inte jag som kör. :P Känns jättekonstigt att bara sitta bredvid! Skittråkigt rätt ut sagt, jag är van att ha kontrollen ju. ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Lycka till med flytten.

2009-02-10 @ 21:57:14
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Josefine Dilén

Jadu, hemligheten. Önskar jag visste det själv, det är nog en hemlighet för mig med :) hehe!

2009-02-11 @ 08:26:07
URL: http://josefinedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0