Kusin med sambo-umgänge.

Idag åkte jag till kusinen strax efter lunch för att göra slingor på henne och jag tänkte väl att jag kunde vara lite snäll då. :D Sen fick jag ju annat att tänka på ist för Claes hemkomst som jag längtat efter, fördriva tiden liksom. :) På eftermiddagen fick jag beskedet att han stannar i Sthlm en natt till! Voine voine tänkte jag, ytterligare en natt att lägga mig ensam i den stora dubbelsängen.. Men det är bra att han blir kvar så han får umgås med sin kompis som han så sällan träffar fast jag skulle inte haft något emot om han hade kommit hem ist. ;P Så ikväll blev det ytterligare kusin med sambo-umgänge för min del vilket inte är helt fel det heller, tacos och massa flams (som det iofs alltid blir när vi umgås) fyllde min dag och kväll denna lördag.

Nu ska jag fördriva tiden med dator, TV och älskade hårbollar! Om jag är vaken tillräckligt länge och sysselsätter mig blir jag så trött att jag somnar på en gång och slipper ligga och tänka på älsklingen min och bli lite halvt deprimerad.

Är det fler än jag som är vaken och fördriver tiden med mest ingenting så här dags eller är dom flesta ute och festar?


Kommentarer
Postat av: Emma (PA)

Tjenna ST! Visst finns det fler vakna själar som inte är ute i svängen så här dags.:-) Själv har jag sett Körslaget-finalen med familjen och sen blev det Så som i himmelen, så man fick gråta lite också...Det låter gott med tacos, det var grymt länge sen!

2009-01-31 @ 23:28:16
URL: http://www.skonahjordis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0