Uppdatering.

God kväll!

Stackars er som följer min blogg då jag sällan uppdaterar. Och när jag väl gör det skriver jag inget vettigt. :P Haha! Nu kommer ytterligare ett sånt inlägg så var beredda. :)

Idag skulle jag och Claes hem på lite "kalas" hos min kusin och hennes sambo då han fyller år idag. Vi skulle dit efter att Claes var färdig på körskolan var det tänkt. Men så ringde dom in mig på Willys och ville att jag skulle jobba till stängning och det kan jag ju bara inte tacka nej till. ^^ Men jag fick mig en tårtbit ändå på kvällskvisten när jag hämtade älsklingen. :) Nu sitter vi här i soffan och jag funderar på om jag ska gå och lägga mig faktiskt, klockan är ju rätt mycket och jag ska jobba imrogon också, 10.00 - 15.00 blir det då. Rätt så skaplig tid iaf då jag får hela kvällen hemma till diverse saker såsom tvätta, eventuellt packa och självklart slappa i soffan med min lilla familj. :D

Så med dessa ord får ni nu hålla er ett tag till nästa uppdatering om vad som försigår i mitt liv.

God natt!

Kommentarer
Postat av: nicolas

din blogg e bra :)

2009-01-29 @ 00:51:19
URL: http://nicolasg.blogg.se/
Postat av: Lindalarven

kul att du blir inringd så mkt. kanske finns chans för extrajobb på willys i sandviken sen med då? :) miss you baby, längtar längtar!

2009-01-29 @ 06:28:43
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0