Rekord för Sandiie.

Jag håller på med något som jag inte trodde att jag skulle klara. Iofs vet jag inte om jag kommer att klara det men jag är en god bit på väg iaf. :)

Vad är det då jag håller på med? Jo, jag kom hem (eller hem och hem, till mina föräldrars hus) tjugo över fyra och satte genast igång en maskin med tvätt och gick sedan för att duscha. Efter det så har jag satt igång tvättmaskinen både en och två gånger till men har ändå en laddning kvar. Emellanåt har jag suttit vid TVn och slötittat på diverse olika meningslösa program. :P Och varför håller jag på så kan man ju undra. Svaret på det är att jag ska försöka att inte lägga mig förrän det är läggdags ikväll. Tänk så mycket mer jag får uträttat och tänk så skönt jag kommer att somna ikväll!

Så gott folk, det är det som jag håller på med.

Kommentarer
Postat av: Mel@

Dukti hon e !!

=)

2009-06-10 @ 09:00:38
URL: http://skjutenskata.blogg.se/
Postat av: Lindalarven

man brukar komma in i någon slags hypervakenhet till slut för att man är så trött :P hoppas det går bra ^^

2009-06-10 @ 10:18:05
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0