Gråt och kläng.

Idag var jag som sagt till Borlänge för att bli sminkad av Cilla á la scen make up och Las Vegas style. Och tänka sig, jag hittade dit! :D Sen att jag gick åt fel håll till att börja med det behöver ju inte alla veta. ;) Haha! Det var riktigt roligt att bli sminkad och att få så mycket smink på sig. Första gången jag hade lösögonfransar t.ex. Tyvärr blev det ingen bild på den "extrema" sminkningen men en halvdålig bild på den neutrala efteråt tagen med min mobil. Efter sminkningen var det dags för lunch och vara lite sociala. Väldigt trevligt måste jag säga! Inte ofta jag åker bort nånstans och är social liksom. :P

Justja, Cilla fick mig nästan att gråta idag, och så klängde hon en massa. Haha! ;P


Den neutrala sminkingen, men som sagt, kass kvalitet på bilden.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Cutiepie!! :D

2009-05-20 @ 22:06:28
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Lindalarven

jättefin ju! :D

2009-05-21 @ 15:17:23
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0