Rosa moln?

Igår/inatt när vi skulle sova frågade jag Claes om sovrummet, som jag målat om utan att han egentligen ville det, blev så fult som han trodde att det skulle bli. Jag fick väl inget direkt svar på det men han sa att han skulle vilja ha nåt på den ena väggen, typ en målning med träd eller landskap eller så. Då sa jag att vi kanske kunde måla dit ett stort fluffigt rosa moln eftersom vi svävar på såna då vi är så otroligt kära i varandra fortfarande efter snart 5 år tillsammans. ;) Och vad svarar karln? Jo att hans moln minsann är vita! Ja men tack för det, då vet jag att han inte är lika kär nu som han en gång i tiden (kanske) var. ;P

Älskade idiot. ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Ni är så vackra! Var rädda om varandra<3 Kram morsan...

2009-11-10 @ 10:59:52
Postat av: Karin

Hej!

Ja du kan få desigen om du vill..

Maila mig på [email protected]



2009-11-12 @ 14:54:29
URL: http://tredagarsblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0