Produktiv dag.

Ojoj, nu har jag riktigt ont i huvudet! Har målat typ hela dagen så det tar ju på krafterna. Men nu är det bara en vägg kvar och den tar jag imorgon. Justja, ett ställe där jag hade spacklat sprack ju såklart när jag målade på det. Jag hade tydligen inte spacklat ordentligt då.. Skit också! Så imorgon får jag väl spackla där igen.. Lite problem har jag med hörnen på vissa ställen då det är två färger. Det är vitt kvar här och var. Krångligt.. Jag vill att det ska se snyggt ut ju! Får väl hålla en spackelspade där och måla det vita sen, nu var jag smart! ;D

Pappa var hit en sväng idag! Han bjöd på pizza och sen fixade han så att vi har en fungerande kökslampa, lovely. :) Det var nämligen så att kontakten på lampan inte passade ihop med uttaget i taket. Pappa hade typ aldrig sett ett sånt uttag förut men han är så trixig så han lyckades komma på en lösning ändå! Min älskade pappa är en riktigt händig man, fixar det mesta. ♥

Nej, nu är det nog dags att dra bort den sista tejpen och sen sova. Det har jag förtjänat! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0