Mitt gamla jag.

Under och efter resan har jag tyvärr släppt på allt vad det där med nya livet innebär men det ska det bli ändring på! Jag vet hur bra det gick innan och hur glad jag var! Nu ska jag bli den människan igen! Det börjar idag med promenad med en gammal kompis. Nästa vecka när min baddräkt kommer som jag har beställt då är det vattengympa och simning som gäller också. Nu tänker jag tamejfan ta tag i det här och det på riktigt! 15 kg ska bort till ungefär jul/nyår däromkring, det är mitt mål. Det målet är inte orealistiskt, det går bara jag vill, och jag vill. Jag vill det så himla mycket så jag tror på mig själv den här gången, verkligen.

Är ni med mig? Tror ni på mig? Stöttar ni mig?


Bye bye old me!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Stort lycka till! Kom ihåg att det är bara DU som kan bestämma om du ska lyckas eller inte. Det låter som att du har bestämt dig, bra! LYCKA TILL IGEN :)

2009-09-18 @ 06:17:27
URL: http://aiilenroc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0