Morgonsim.

Imorse var det inte lätt att komma upp kan jag säga! Kanske beror på att jag bara fick sova fyra timmar? ;P Efter mycket "tycka synd om mig själv för att jag måste kliva upp jättetidigt för att simma" skickade jag ett SMS till TK 05.24: Jag orkar inte kliva upp.. :( Svaret jag fick: Nu kliver du upp!!! Syns på parkeringen kl 06!!! Hehehe.... Efter det svaret var det bara att pallra mig upp och göra mig iordning då. :)

Imorse blev det stadiga 40 minuter och stadiga 40 längder, det får vara så ett tag framöver för att få in snisten i simmandet och få upp konditionen! Vem vet, snart kanske jag inte tänker på tiden eller längder och simmar massa längder och en hel timme eller så. Time will tell. :)

Nu är det frukost som gäller!

Kommentarer
Postat av: TK

Jag var nog militär i mitt förra liv ändå! :P

På fredag kör vi igen!

längtar

2009-09-23 @ 07:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0