Förkyld.

Tro fan att jag är förkyld då! Claes kom hem med nå basilusker från Sthlm och blev förkyld och nu är det då överfört till mig, var bara en tidsfråga innan det skulle hända. Inte ett dugg roligt är det..

Det värsta med mina förkylningar är ju att dom tar aldrig slut i princip, jag får dras med dom hur länge som helst. Beroendet av nässpray kickar in rätt så omgående också men jag har blivit mer försiktig på sistone faktiskt just för att inte bli så beroende.

Och så detta eviga snytande! ♪♫ Rudolf Sandiie med röda mulen ♪♫ Röd näsa som svider och är skinnflådd typ. Nästan ingen idé att smörja näsan då jag snyter mig var och varannan minut känns det som.

Thank God för Treo/Ipren/Alvedon, nässpray och pappersnäsdukar!

Kommentarer
Postat av: Lindalarven

ska du bara vara hemma är ett tips att sätta in papperstussar i näsan så du slipper snyta dig hela tiden. man ser väldigt dum ut, men man blir inte så röd om näsan iaf ^^

2010-02-09 @ 17:31:59
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se/
Postat av: L + 100 kg

Krya på dig sötnos!:)

2010-02-09 @ 18:56:44
URL: http://tuggaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0