Glädjande besked.

Imorse fick jag ett glädjande besked, ett mycket glädjande besked! Jag sökte en kurs i december med start nu på måndag och kursen heter Hel som Människa och ges på Västerbergs folkhögskola i Storvik. Jag fick snabbt veta att jag blev antagen till kursen då i december men sen har det här med CSN dröjt.. Det stod på lappen med kursantagningen att ett förifyllt papper från CSN skulle skickas hem ca. två veckor efter att svarstalongen till skolan hade kommit in. Hittills har jag inte fått nåt sånt och ist för att invänta det förifyllda gjorde jag en ansökan om studiemedel via deras hemsida igår. Imorse när jag kollade mailen hade jag fått ett beslut om att jag blev beviljad! Tänk så snabbt och smidigt det är med internet, sånt gillar jag. :)

Nu har en tyngd släppt från mina axlar och jag kan andas ut. Jag kommer äntligen att få en inkomst samtidigt som jag får något att göra och det är inte vad som helst utan det är något som verkligen kan gynna mig och mitt välmående.

Hoppas att 2010 blir mitt bästa år på länge! ♥


Jag på nyår då jag försökte mig på att locka håret.

Kommentarer
Postat av: josdil

Då kommer du gå på samma skola som mig :)



jo jag duschade, men började frysa sen ändå :P

2010-01-08 @ 10:16:12
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Mela

GRATTIS !!!

Håll nu tummarna för mejje åsså

2010-01-08 @ 15:10:52
URL: http://skjutenskata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0